نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

لیگ یک در مدار هیجان| کرمانی‌ها در کمین قوی انزلی

  • کد خبر: ۹۴۱۹۴
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
لیگ یک در مدار هیجان| کرمانی‌ها در کمین قوی انزلی
هفته دوازدهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران امروز شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته‌اول، امروز برگزار می‌شود. در حساس‌ترین مسابقه، ملوان، تیم صدرنشین و بدون باخت رقابت‌ها، در تهران به‌مصاف سایپا خواهد رفت. نارنجی پوشان که این فصل به لیگ‌یک سقوط کرده‌اند، وضعیت مناسبی در لیگ‌یک نیز ندارند. سایپا حتی بعد از تعویض سرمربی و حضور روانخواه به‌جای اخباری هم شکست خورد و این هفته هم بازی سختی دارد و اگر بتواند از ملوان امتیاز بگیرد، ضمن اینکه می‌تواند از رده چهاردهم جدول لیگ جدا شود، به سایر مدعیان بالانشین جدول هم کمک زیادی کرده است.

قوی سپید خزر هم می‌داند ۲ تیم کرمانی آرمان‌گهر و مس کرمان منتظر لغزش این تیم هستند. مهم‌ترین مشکل ملوان، تست مثبت کرونای مازیار زارع است که باعث می‌شود ملوان بدون سرمربی در این بازی حضور پیدا کند. آرمان‌گهر، تیم دوم جدول، نیز به‌مصاف پارس جنوبی جم، تیم پانزدهم جدول می‌رود.

پارس جنوبی نیز زمانی در لیگ برتر حضور داشت و اکنون در لیگ‌یک وضعیت بدی دارد. این تیم هفته گذشته مقابل ماشین‌سازی تبریز، تیم قعرنشین جدول، نیز پیروز نشد و به تساوی یک‌بر‌یک رضایت داد و قطعا بازی با آرمان‌گهر خیلی سخت‌تر از هفته قبل خواهد بود. شاید بتوان آرمان‌گهر را پیروز این مسابقه دانست؛ به‌شرطی‌که شگفتی خلق نشود! مس کرمان، تیم سوم جدول، نیز بیست‌امتیازی است و در این هفته شانس صدرنشینی دارد؛ به‌شرطی‌که ۲ تیم بالای جدول نتیجه نگیرند.

حریف آن‌ها تیم پرحاشیه رایکا بابل است؛ تیمی که با پیروز قربانی نتایج بدی نگرفته و حتی هفته گذشته شهرداری آستارا را نیز شکست داده، اما به‌دلیل اختلاف‌نظر‌های مدیریت باشگاه با پیروز قربانی، او از کارش برکنار شده است. سرمربی سابق رایکا معتقد است که مسئولان رایکا با پول‌گرفتن از برخی بازیکنان، هزینه‌های باشگاه را تأمین می‌کنند! به‌هر‌حال شاید علی لطیفی جایگزین قربانی در رایکا شود و باید دید او چه تغییراتی در تیم یازدهم جدول ایجاد خواهد کرد.

استقلال خوزستان که خود را آرام‌آرام به جمع مدعیان صعود و رده چهارم جدول رسانده است، این هفته به‌مصاف شهرداری همدان، تیم تازه‌وارد لیگ‌یک می‌رود. همدان پانزده‌امتیازی در رده نهم جدول لیگ ایستاده است؛ رتبه‌ای که برای این تیم که اولین حضورش را در لیگ‌یک تجربه می‌کند، رتبه‌ای قابل‌قبول است. شهرداری نمی‌خواهد از میانه‌های جدول پایین‌تر برود، اما استقلال خوزستان نگاه جدی به صدر و بازگشت به لیگ برتر دارد. قشقایی شیراز با هدایت رجب‌زاده نتایج خوبی گرفت و این تیم اکنون نوزده‌امتیازی و در رده پنجم جدول است، با‌این‌حال شیرازی‌ها ۲ باخت متوالی مقابل استقلال خوزستان و مس کرمان داشتند تا رجب‌زاده به‌صورت شفاهی استعفا کند!

به‌هر‌حال قشقایی اگر می‌خواهد همچنان در جمع تیم‌های مدعی حضور داشته باشد، این هفته باید مس شهربابک، دیگر‌تیم کرمانی، را شکست بدهد. هرچند اوضاع قشقایی خیلی آرام به نظر نمی‌رسد. خیبر خرم‌آباد که اولین تیم لیگ‌یکی شد که تبلیغات محیطی را خودش در اختیار گرفته است، در ۲ هفته اخیر ۲ مساوی پشت سر‌هم مقابل ملوان و شهرداری همدان داشت؛ ولی این هفته بازی راحتی مقابل تیم قعرنشین جدول لیگ‌یک دارد.

ماشین‌سازی هنوز بردی در لیگ نداشته و با ۲۶ گل خورده، ضعیف‌ترین خط دفاع را نیز در این فصل دارد؛ بنابراین خیبر فرصت مناسبی دارد که در این بازی بر تعداد گل‌های زده‌اش اضافه کند. خوشه‌طلایی ساوه، تیمی که زمین مناسبی برای میزبانی از حریفان ندارد، این هفته باید در تهران میزبان تیم یکی‌مانده‌به‌آخر شاهین شهرداری بوشهر باشد؛ تیمی که مثل ماشین‌سازی بدون برد است و ۲ باخت متوالی هم در لیگ داشته است و بعید به نظر می‌رسد این هفته آن‌ها حریف شاگردان داوود مهابادی شوند. شهرداری آستارا هم که پایان رأفت را جایگزین فرشاد پیوس کرد، این هفته به‌مصاف ویستا‌توربین تهران می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->